پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2690
-
الف
+

رونمایی از چهره آمریکایی در نمایشگاه کارتون «ترامپیسم»

نمایشگاه مسابقه کارتون «ترامپیسم» دوازدهم تیرماه افتتاح می‌شود.

نمایشگاه مسابقه کارتون «ترامپیسم»، دوازدهم تیرماه، همزمان با فاجعه سقوط هواپیمای مسافربری ایران توسط ناو آمریکایی افتتاح می‌شود.

به گزارش آی‌فیلم، نمایشگاه مسابقه کارتون «ترامپیسم» با حضور ۷۵ کشور جهان در حالی افتتاح می‌شود که قرار است، آثار این مسابقه در فضای شهری در معرض دید علاقه‌مندان قرار بگیرد.

در این نمایشگاه ۱۶۱۴ اثر وجود دارد که در در مجموع ۵۵۸ هنرمند در این مسابقه اثر ارائه کرده اند و ۱۶۸ نفر آنها از کشور ایران بوده است.

در این جشنواره، هنرمندانی از کشورهای خاور دور، اندونزی، چین و ژاپن تا آمریکا و کشورهای اروپایی حضور دارند.

شجاعی طباطبایی، دبیر مسابقه «ترامپیسم» درباره اهداف این جشنواره گفت: ترامپ در واقع برای ما یک استعاره است و ما یک شیوه فکری را در این مسابقه بررسی می کنیم؛ تفکری که بنایش بر اساس تنفر شکل گرفته است. بحث نژادپرستی در این تفکر جدی است و ترامپ کار را به جایی رسانده است که چهره واقعی آمریکا را به دنیا نشان می دهد. او  به گونه ای برخورد می کند که عقبه نظام سلطه آمریکا را عیان نشان می دهد و حتی برخی اندیشمندان غربی حرف ها و فکر او را با هیتلر مقایسه می کنند.

مسابقه کارتون «ترامپیسم» با تلاش بنیاد حفظ ارزش های انقلاب و و دفاع مقدس و همکاری حوزه هنری و سازمان زیباسازی شهرداری تهران به دبیری سید مسعود شجاعی طباطبایی ۱۲ تیرماه در محل سوره مهر افتتاح می شود.

ه خ/ ا.ا

نظر شما
ارسال نظر